در این صفحه شرایط و قوانین ویزاشی را مشاهده می کنید

 پیش از انجام هر گونه پرداختی توسط ویزاشی ابتدا اطمینان حاصل کنید که کلیه قوانین را با دقت مورد مطالعه کرده اید. در صورتی که درخواست پرداختی ثبت گردد به منزله آگاهی و پذیرفتن کامل قوانین و شرایط می باشد و این شرکت در موارد بروز اختلاف حق دارد به این موارد استناد نماید.

 

این قوانین و شرایط شامل تمامی محصولات و خدمات به صورت عمومی می باشد. بدیهی است سفارش های اختصاصی قوانین و مقررات خود را دارند که برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در تماس باشید.

 

◾️ هنگام خرید محصولات یا خدمات گزینه است که کلیک کردن بر روی آن به معنای پذیرش قوانین ویزاشی پیش از استفاده از خدمات آن بوده و در صورت کلیک نکردن بر روی گزینه‌ی مذکور و عدم پذیرش قوانین، نمی‌توانید از خدمات وبسایت استفاده نمایید.

 

◾️ کاربر موظف است با آگاهی از شرایط و قوانین ویزاشی اقدام به ثبت سفارش و استفاده از خدمات موسسه کند. بدیهی است با توجه به تعدد خدمات و قوانین مربوط به هر بخش، امکان توضیح شفاهی تمامی قوانین به کاربران امکان پذیر نمی‌باشد.

 

◾️ آگاهی از اطلاعات لازم مربوط به هر سرویس بر عهده‌ی کاربر می‌باشد و میتواند با ارتباط با کارشناسان موسسه اطلاعات لازم را کسب نمیاد.

 

◾️ احراز هویت بخش مهمی از ارائه‌ی خدمات می‌باشد. احراز هویت از پرداخت‌های ناخواسته و نامتعارف جلوگیری می‌کند. استفاده‌ی کاربر از خدمات ویزاشی به این معنی است که از قوانین احراز هویت آگاهی داشته و پذیرفته است.

 

◾️ در صورتی که متقاضی بخواهد پرداختی در سایت داشته باشد باید حساب کاربری داشته باشد و لزوما باید تمام مراحل احراز هویت را پشت سر بگذارد.

 

◾️ استفاده از حساب کاربری شخص دیگری ممنوع می‌باشد.

 

◾️ سن کاربرانی که قصد استفاده از خدمات سایت را دارند باید بیشتر از 18 سال باشد و با ثبت نام در سایت شما تایید میکنید که سن شما بیشتر از 18 سال است. افراد زیر 18 سال باید تحت نظر والدین و یا قیم قانونی خود از خدمات سایت استفاده کنند.

 

◾️ هرگونه تراکنش و ثبت سفارش که در سایت صورت میگیرد باید با مشخصات کاربری مشتری در سایت مطابقت داشته باشد.

 

◾️ در صورتی که سفارش به صورت ناقص ثبت شود و یا مشکلی در انجام آن سفارش باشد موضوع از طریق یکی از راه های ارتباطی به کاربر اطلاع داده می شود و کاربر موظف است طی بازه 48 ساعت موضوع را رسیدگی کرده و پاسخ دهد. در صورت عدم پاسخگویی کاربر عواقب احتمالی این موضوع متوجه کاربر می باشد.

 

◾️ مشتری وظیفه دارد تا قبل از ثبت سفارش از صحت اطلاعات مهمی نظیر اطلاعات پرداخت مبلغ پرداختی و غیره اطمینان حاصل کند. در غیر این صورت هیچ راه برگشتی وجود نخواهد داشت و تمام عواقب آن به عهده مشتری می باشد.

 

◾️ در صورت ثبت سفارش کاربر موظف به پرداخت فاکتور ریالی در همان موقع میباشد در صورتی که فاصله بین ثبت سفارش و پرداخت فاکتور وجود داشته باشد نرخ ارز براساس لحظه پرداخت محاسبه مجدد میشود .

 

◾️ در صورتی که پس از ثبت سفارش و پرداخت آن سفارش شما نهایی نشده باشد و بخواهید کنسل کنید امکان کنسلی وجود دارد و وجه ریالی به همان حساب مبدا برگشت خواهد شد.