پرداخت آزمون های زبان

انواع مهاجرت‌های کاری و تحصیلی نیازمند ارائه مدارکی هستند که میزان دانش زبانی فرد متقاضی را نشان دهد. بدین منظور آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی به عنوان متداول‌ترین روش سنجش این دانش محسوب می‌شود. متقاضیان با شرکت در این آزمون‌ها مهارت‌های مختلف خود را همچون مهارت گفتاری، نوشتاری، شنیداری و خواندن ارزیابی کرده و می‌کوشند تا حداقل نمره مورد نیاز را به دست بیاورند. از معروف‌ترین آزمون‌های بین‌المللی زبان که اعتباری جهانی داشته و برای اخذ انواع ویزای تحصیلی و کاری به کار می‌روند می‌توان به آزمون تافل، آیلتس، دولینگو و PTE اشاره کرد.


مهمترین و شناخته شده ترین آزمون های استاندارد علمی نیز  در جهان آزمون GRE و GMAT می باشند. این دو آزمون مورد نیاز بسیاری از دانشگاه های خوب دنیا بویژه در آمریکا و کانادا در سطوع تحصیلی فوق لیسانس و دکتری می باشد.هدف از آزمون  GRE , GMAT سنجش توانایی علمی متقاضیان تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی می باشد. 

اگر نیاز به پرداخت برای آزمون های بین المللی زبان دارید ابتدا ثبت نام کنید و سپس درخواست خود را ثبت نمایید.

بستن

آزمون TOEFL

6,620,000 تومان
هزینه آزمون تافل با توجه به کشورِ فرد متقاضی متفاوت است، در حال حاضر قیمت تافل برای کشور ایران ۲۲۵ دلار است که تنها شامل هزینه شرکت در آزمون می‌شود، اگر شما قصد شرکت در آزمونی که کمتر از یک هفته تا برگزاری آن باقی مانده را داشته باشید این هزینه سیر صعودی خواهد داشت و باید هزینه بیشتری پرداخت کنید که می­‌توانید میزان دقیق آن را از سایت رسمی امتحانات تافل دریافت کنید.
بستن

آزمون GMAT

7,360,000 تومان
هزینه ثبت نام در آزمون جیمت 250 دلار است ولی اگر قبل از 7 روز ثبت نام خود را در این آزمون لغو کنید، 80 دلار از هزینه پرداخت شده به داوطلب عودت داده می شود اما در صورتی که داوطلب بعد از این مدت، ثبت نام را لغو کند، هیچ هزینه ای عودت داده نمی شود.
بستن

آزمون GRE

6,030,000 تومان
 
هزینه آزمون GRE General:205 دلارهزینه تغییر تاریخ آزمون GRE:50 دلار
هزینه آزمون GRE Subject:150 دلارهزینه تغییر مرکز GRE:50 دلار
هزینه ثبت نام با تاخیر Late registration:25 دلارهزینه کنسل کردن امتحان:102.5 دلار
بستن

آزمون PTE

6,390,000 تومان
هزینه آزمون PTE در کشورهای مختلف، متفاوت و در مواردی به نوع ارز همان کشور و در مواردی دیگر به دلار آمریکا می باشد.در زیر می توانید هزینه ثبت نام آزمون PTE را در چند کشور همسایه مشاهده نمایید:امارات متحده عربی 1050 درهم اماراتترکیه 1200 لیر ترکیهآذربایجان 170 دلار آمریکاعراق 217 دلار آمریکا
بستن

آزمون آیلتس

6,151,040 تومان
هزینه اعلامی آزمون آیلتس از چند سال پیش افزایش نیافته و همان 220 دلار است و علت افزایش آن، بالا رفتن قیمت ارز در کشور است. هزینه آزمون آیلتس با بالا و پایین رفتن قیمت دلار تغییر می‌کند. در سال ۱۴۰۰ هزینه آزمون ایلتس ۶۱,۵۱۰,۴۰۰ ریال اعلام شد.

نیاز به پرداخت هزینه آزمون های بین المللی دارید؟

اگر می‌خواهید هزینه‌های مربوط به آزمون مورد نظر خود را پرداخت کنید، ثبت نام کرده، و سپس درخواست خود را ثبت کنید.

اگر نیاز به مشاوره دارید فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.