تحصیل در کانادا یک گزینه جذاب برای دانشجویان بین المللی است. کانادا به دلیل ایمنی و تنوع فرهنگی، انتخابی رو به افزایش برای دانشجویان بین المللی است. شما همچنین استاندارد بالایی از آموزش را در کانادا مطابق با کشورهای دیگر مانند بریتانیا و ایالات متحده دریافت خواهید کرد. برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا باید از یک دانشگاه این کشور پذیرش تحصیلی داشته باشید.

استانداردهای زندگی در کانادا بالا است و این مکان عالی برای کسانی است که عاشق فضای باز، تفریح و ورزش هستند. فرانسه و انگلیسی زبان های ملی کانادا هستند و اهمیت یکسانی دارند. تحصیل در کانادا می تواند گزینه خوبی برای تقویت مهارت های انگلیسی شما یا حتی یادگیری زبان فرانسه باشد.

تمام دانشگاه های کانادا بر روی یک رویکرد عملی تمرکز می کنند که آموزش را با کلاس های مجهز به سمینارها و پروژه ها ارائه می دهد. اینها به شما کمک می کند تا مفهومی که به شما آموزش داده می شود را با جزئیات درک کنید و همچنین کمک می کند تا زمانی که به عنوان گروه با هم کار می کنید با همسالان خود ارتباط برقرار کنید. تحصیل در کانادا می تواند یک تجربه متحول کننده زندگی با کیفیت، آموزش بی نظیر و فرصت های رشد باشد.

چرا تحصیل در کانادا؟

برتری علمی: کانادا دارای 26 دانشگاه برتر در جهان است. از دانشگاه‌های مبتنی بر تحقیق گرفته تا کالج‌هایی که آموزش Co-op را در کانادا ارائه می‌دهند، تمرکز آنها بر موفقیت کلی دانشجویان است.

مقرون به صرفه بودن: هزینه زندگی در کانادا نسبتاً مقرون به صرفه است. 

فرصت های کاری در دانشگاه: دانشگاه های کانادا به دانشجویان اجازه می دهند در حین تحصیل کار کنند. در کمال تعجب، این مشاغل پاره وقت در دانشگاه در کانادا درآمد خوبی دارند.

ویزای کار پس از تحصیل و مهاجرت: دانشجویان بین المللی در کانادا همچنین از مزایای اضافی اقامت در کانادا به مدت سه سال پس از فارغ التحصیلی با مجوز کار پس از تحصیل برخوردار هستند. بنابراین، به شما یک فرصت اقامت دائم کانادا را نیز می دهد.

فرهنگ کامل کانادایی: کانادا همه چیز در مورد کار و تفریح است! کانادایی ها به داشتن یک زندگی مفرح اعتقاد دارند. این کشور با تعدادی رویداد، جوامع دانشجویی و سایر فعالیت های فرهنگی، شما را سرگرم می کند.

جدای از مزایای فوق، مسیر رشد کانادا نشان دهنده توسعه آن است. این فرصت هایی را برای دانشجویان بین المللی در سراسر جهان باز می کند.

ویزای تحصیلی کانادا

ویزای دانش آموزی کانادا:
متقاضیانی که زیر 18 سال دارند، می توانند برای تحصیل در مدارس کانادا درخواست ویزای دانش آموزی دهند. این افراد می بایست از یک مدرسه معتبر کانادایی پذیرش تحصیلی اخذ نمایند. ویزای دانش آموزی کانادا تقریبا در طی 3 ماه صادر می شود همچنین تا پایان دوره تحصیلی متقاضی معتبر می باشد. دقت نمایید که متقاضیان زیر سن قانونی برای تحصیل در کانادا می بایست سرپرست داشته باشند.

ویزای دانشجویی کانادا:
متقاضیان تحصیل در مقطع مختلف تحصیلی می بایست برای تحصیل، ویزای دانشجویی کانادا را اخذ نمایند. برای اخذ ویزای دانشجویی کانادا متقاضی می بایست از دانشگاه، کالج یا موسسه آموزشی معتبر، پذیرش دریافت نماید. پس از اخذ پذیرش تحصیلی متقاضی می بایست برای اخذ ویزای دانشجویی کانادا درخواست دهد. برای کسب ویزای دانشجویی متقاضی می بایست مدارک تحصیلی، نامه پذیرش تحصیلی، تمکن مالی و مدرک زبان معتبر را ارائه دهد. برای اخذ ویزای دانشجویی کانادا سن متقاضی بسیار مهم می باشد و در صورتی که گپ تحصیلی متقاضی زیاد باشد، افسر پرونده ممکن است با درخواست ویزای متقاضی موافقت نکند.

اخذ پذیرش تحصیلی و ارائه مشاوره تخصصی به دانش آموزان و دانشجویان متقاضی تحصیل در خارج از کشور، از مهم‌ترین خدمات ارائه‌شده در موسسه مهاجرتی ویزاشی می باشد. همانطور که می‌دانید انتخاب کشور در مرحله اول و رشته تحصیلی مناسب با توجه به رزومه و سوابق تحصیلی و اهداف شغلی، بر روی نتیجه پرونده و آینده متقاضی تاثیر بسزایی دارد. از این رو، ضروری است تا با درنظرگرفتن تمامی فاکتورهای تاثیرگذار و بررسی دقیق فرصت‌های تحصیل و اشتغال در کشورهای مورد نظر، تصمیم مناسبی در خصوص آینده تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان گرفته شود.

موسسه مهاجرتی ویزاشی در زمینه مهاجرت تحصیلی به کشورهای خارجی مشاوره متناسب با نیازهای شما را ارائه می‌دهد. برای دریافت خدمات مشاوره می‌توانید با کارشناسان متخصص ما از طریق تکمیل فرم مشاوره یا راه‌های ارتباطی که در صفحه تماس با ما قید شده‌اند، ارتباط برقرار کرده و از تجربیات و راهنمایی های مشاورین تحصیلی ما بهره‌مند شوید.

اغلب افرادی که قصد تحصیل در کشورهای دیگر را دارند سوالات بسیار زیادی اعم از زمان شروع به ‌تحصیل، هزینه ها، بهبود شرایط پذیرش و … دارند. ویزاشی با دارا بودن مشاوران متخصص سعی خواهد کرد بیشترین اطلاعات ممکن را در مورد کشور مورد نظر و با توجه به ‌شرایط شما در اختیارتان قرار داده و در مسیر اخذ پذیرش در بهترین دانشگاه های دنیا کمک موثری برای موفقیت و کارهای بزرگ شما باشند.

نیاز به مشاوره تحصیلی دارید؟

اگر می‌خواهید برای تحصیل در خارج مشاوره بگیرید فرم را تکمیل و منتظر تماس مشاوران ما باشید.

هزینه ویزای تحصیلی کانادا

235 دلار کانادا 

مدنظر داشته باشید اگر هزینه غیرقابل استرداد درخواست ویزا از شما خواسته شده پیش از مصاحبه آن را پرداخت کنید. 

معمولاً شهریه ها از طرف دانشگاه ها به صورت سالانه اعلام میشوند. اگرچه گاهی دیده شده که شهریه به صورت ترمی درج شده است. معمولاً دانشگاهها با گذاشتن اطلاعات لازم مشخص میکنند که شهریه سالانه یا ترمی است.

برای اخذ پذیرش داشتن مدرک تافل یا آیلتس برای دانشجویان الزامی است. نمره مورد نظر هر دانشگاه و هر رشته متفاوت است و باید از طریق وبسایت دانشگاه بررسی کنید.

دانشگاه های کشور کانادا زمانهای متفاوتی برای درخواست پذیرش دارند که در سایت هر دانشگاه و دپارتمان مربوطه قابل مشاهده است.

با توجه به قوانین کشور کانادا، همسر میتواند به عنوان همراه وارد کشور کانادا شود. از این رو برایشان ویزای همراه صادر میشود. همراه دانشجو میتوانند به صورت تمام وقت در زمان تحصیل دانشجو در کشور کانادا کار کند.

از مشاوره حرفه‌ای تا دریافت ویزا با کارشناسان ویزاشی
اگر نیاز به مشاوره دارید فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

برترین دانشگاه های کانادا