ثبت شرکت در خارج

ثبت شرکت در خارج

در خصوص ثبت شرکت در خارج از کشور ایران بسته به اینکه با چه موضوعی می خواهید شرکت را ثبت نمائید همچنین توجه به قوانین و مقررات تجاری حاکم بر آن کشور متفاوت خواهد بود. ثبت شرکت در خارج از کشور یکی از راه های گرفتن اقامت و ورود به آن کشور محسوب می شود. برای مهاجرت به یک کشور گاها” باید اقدام به سرمایه گذاری نمائید ولی ممکن است با صرف هزینه و وقت کمترازطریق ثبت شرکت بتوانید برای خود و اعضای خانواده خود اقامت یک کشور را اخذ نمائید.اگر تمایل دارید در خارج از کشور شرکتی را به ثبت رسانید و نیاز به مشاوره در این زمینه دارید ما می توانیم راهنمای شما باشیم.

با ثبت شرکت در خارج از کشور ابتدا به شما اقامت موقت می‌دهند و پس از گذراندن یک مدت‌زمان معلوم، در صورت موفقیت درکسب‌وکار، اقامت دائم می‌گیرید.

اگر قصد ثبت شرکت در کشور خارجی را دارید که قوانین آن در این زمینه راحت و آسان باشد، می‌توانید برای ثبت شرکت در اتریش و پرتغال اقدام نمایید. لازم به ذکر است کشور کانادا نیز در این زمینه مناسب است.

ثبت شرکت یکی از راه‌های سرمایه گذاری در خارج از کشور است. سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت از چند طریق امکان پذیر است که هر کدام نیز شرایط مختص به خود را دارد. برخی از کشورها، پس از ثبت شرکت و استخدام نیروی کار، به فرد متقاضی اقامت می‌دهند و در برخی از کشورهای دیگر فرد متقاضی با خرید سهام بعضی از کشورها می تواند اقامت دریافت کند

توجه داشته باشید که شرایط و ضوابط ثبت شرکت در کشورهای خارجی به صورت پایدار نبوده و بستگی به کشور هدف دارد و معمولاً سرمایه اولیه در کشورهای مختلف جهت ثبت شرکت متفاوت است.

 

سرمایه اولیه برای ثبت شرکت در هر کشوری لازم است. اما این مقدار متفاوت است و ثابت نیست. این سرمایه به نوع شرکت، کسب‌وکار و … ارتباط دارد. مثلا برای ثبت در اتریش به ۳۵ هزار یورو و برای ثبت در آلمان به ۲۵ هزار یورو احتیاج است. برای کشوری با وضعیت اقتصادی بی‌نظیر مانند سوئیس به ۱۰۰ هزار فرانک نیاز دارید. البته این مقدار برای کشورها آسیایی و برخی از کشورهای اروپایی کمتر است و معمولا میانگین ۴ ـ ۶ هزار یورو می‌باشد.