ایالات متحده آمریکا که همیشه از آن به عنوان کشور فرصت‌ها یاد می‌شود، هموراه بستری مناسب و امن برای سرمایه شهروندان دیگر کشورها به شمار می‌رود. زندگی در آمریکا – به عنوان یک ابرقدرت در تمامی عرصه‌ها‌ – یک آرزوی دست‌نیافتنی برای مردم جهان بوده که این آرزو در طی سال‌های اخیر از طریق روش‌های مختلف برآورده شده است.

پشتوانه دلار آمریکا آنقدر قوی و ثابت است که هر شخص برای حفظ ارزش دارایی خود تمام سرمایه خود را به دلار آمریکا تبدیل می‌کند و مطمئن خواهد بود که نه تنها از ارزش دارایی کاسته می‌شود بلکه افزایش چشم‌گیری هم پیدا می‌کند.

حال در نظر بگیرید که اگر به طور مستقیم به صورت دلاری در آمریکا سرمایه گذاری کنید چه مزایایی برای خود و داراییتان خواهد داشت. از طرف دیگر، بازار آمریکا همیشه یکی از 5 بازار پر رونق جهان به شمار می‌رود که نشان از قدرت اقتصادی این کشور و شهروندان آمریکایی دارد.

ویزای EB5: مرسوم ترین روش سرمایه گذاری در آمریکا، این نوع می باشد. در این روش، شخص باید مبالغ مشخصی مثل 900 هزار دلار در این کشور سرمایه گذاری کند. این روش بعد 2 سال تبدیل به گرین کارت آمریکا خواهد شد.

 

روش های مختلف سرمایه گذاری در آمریکا

آمریکا که به دلیل شرایط اقتصادی عالی و نرخ تولید ناخالص داخلی بالا متقاضیان بسیاری برای سرمایه گذاری دارد، تمامی روش‌ها باعث دریافت تابعیت نمی‌شوند. در ادامه به تمامی روش‌های سرمایه‌گذاری پرداخته تا بتوانید بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

◾️ سرمایه گذاری در آمریکا از طریق ثبت شرکت

◾️ سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

◾️ سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید ملک

انواع ویزا EB-5 برای مهاجرت سرمایه‌گذاری در آمریکا

◾️ خلق شغل در خارج از مناطق هدف (C5)

◾️ خلق شغل داخل مناطق هدف (T5)

◾️ سرمایه‌گذاری در خارج از مناطق هدف (R5)

◾️ سرمایه‌گذاری داخل مناطق هدف (I5)

مزایای سرمایه گذاری در آمریکا

◾️ کشور آمریکا با حداقل ۲۰ کشور پیشرفته دنیا قرارداد و موافقت نامه تجارت بین المللی دارد و همین امر بستر بسیار مناسبی را برای داد و ستد سرمایه گذاران و تجار این کشور فراهم کرده است.

◾️ دولت آمریکا شرایطی را فراهم کرده است تا شرکت‌ها و مراکز تولیدی این کشور بتوانند به راحتی محصولات خود را صادر کنند.

◾️ ایالات متحده آمریکا یکی از بزرگترین بازارهای مصرف کننده با بیش از ۲۰ تریلیون دلار تولید ناخالص را در بین تمام کشورهای جهان دارد.

◾️ ایالات متحده آمریکا به دلیل روند ساده انجام امور و همچنین رقابت سالم، جایگاه خوبی در بین کشورهای جهان دارد.

با دریافت ویزای این کشور می‌توانید به بسیاری از ایالات آمریکا سفر داشته باشید.

◾️ به عنوان یک شهروند آمریکایی از کلیه امکانات بهداشتی، درمانی، تحصیلی و غیره برخوردار خواهید شد.

◾️ در کشوری پیشرفته با حداکثر امکانات مالی و تولید زندگی خواهید کرد.

خدمات ویزاشی برای سرمایه گذاری در آمریکا

اگر قصد اخذ اقامت از طریق برنامه های سرمایه گذاری در کشور مورد نظر خود را دارید، موسسه مهاجرتی ویزاشی مشاور مناسبی برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد. هم اکنون می توانید تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان حرفه ای و باسابقه جهت دریافت ویزای سرمایه گذاری بهره‌مند شوید و یا با تکمیل فرم ارزیابی مهاجرت، منتظر تماس کارشناسان و ارائه مشاوره مهاجرتی بمانید.

نیاز به ارزیابی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری دارید؟

اگر می‌خواهید برای سرمایه گذاری در خارج به طور رایگان ارزیابی شوید فرم را تکمیل و منتظر پاسخ مشاوران ما باشید.

متقاضیان سرمایه‌گذاری در آمریکا می‌توانند از طریق روش‌های متعددی چون ثبت شرکت، خرید ملک، کارآفرینی، بورس و اوراق قرضه اقدام کنند.

برای مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه‌ گذاری روش‌های مختلفی وجود دارد که شرایط، مدت اقامت و سرمایه مورد نظر برای هر کدام متفاوت است. در برخی از روش ‌های سرمایه‌ گذاری، شما می‌توانید اقامت دائم آمریکا را به دست آورید اما در برخی موارد امکان اخذ گرین ‌کارت آمریکا وجود ندارد.

مبلغ مورد نیاز برای سرمایه ‌گذاری در آمریکا با توجه به روش انتخابی شخص متقاضی متفاوت است. یکی از روش‌ها، که بهتر از سایر روش‌های سرمایه ‌گذاری است، به ۹۰۰ هزار دلار نیاز دارد. در این روش شما می‌توانید با داشتن یک تولیدی یا کارخانه برای ویزا اقدام کنید و صرفا باید اثبات کنید که با سازمانی در آمریکا تبادل کالا دارید. این تبادل کالا باید تا ۱۰۰ هزار دلار ارزش داشته باشد. در این روش، تغییر ویزا به گرین ‌کارت چندان ساده نیست و شما باید بعد از ورود به امریکا کسب و کاری راه ‌بیاندازید تا بتوانید گرین‌کارت دریافت کنید.

خیر، با خرید ملک در آمریکا نمی‌توان اقامت گرفت.

از مشاوره حرفه‌ای تا دریافت ویزا با کارشناسان ویزاشی
اگر نیاز به مشاوره دارید فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.