دومینیکا در حقیقت جزیره ای کوچک در دریای کارائیب است، پایتخت این کشور روسو نام دارد. این جزیره فقط 750 کیلومتر مساحت دارد، شاید برای شما جالب باشد که طبیعت آن بکر و دست نخورده است و به همین دلیل در جهان بسیار معروف می باشد. اما کشور دومینیکا دلیل دیگری هم برای معروفیت دارد و آن هم پاسپورت دومینیکا است. 

دولت دومینیکا در سال 1993 با هدف جذب مشارکت های اقتصادی خارجی به منظور توسعه زیرساخت های کشور، تقویت نیروی کار محلی با ایجاد مشاغل جدید، ایجاد رشد و رونق اقتصادی پایدار، برنامه سرمایه گذاری دومینیکا را ایجاد کرد. در ازای سرمایه گذاری، دولت به سرمایه گذاران خارجی اجازه می دهد تابعیت قانونی و دائمی و گذرنامه دوم خود را طی 3 تا 4 ماه دریافت کنند و این برنامه سریع ترین برنامه شهروندی در کارائیب است.

 دومینیکا برنامه هایی مطلوب برای شهروندی از طریق سرمایه گذاری عرضه میکند. در ازای کمک مالی به اقتصاد این کشور، متقاضیان و خانواده هایشان می توانند تابعیت این کشور را به دست آورند. اگر علاقه مند به اخذ پاسپورت دومینیکا هستید، با تیم متخصص ما برای مشاوره ای کامل تماس بگیرید.

روش های سرمایه گذاری در دومنیکا


تابعیت از طریق سرمایه گذاری در دومینیکا از طریق دو گزینه قابل دسترسی است.
کمک مالی غیر قابل استرداد به صندوق تنوع اقتصادی (EDF)

سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات و در یک پروژه تصویب شده توسط واحد سرمایه گذاری دولت دومینیکا

مزایای سرمایه گذاری در دومنیکا

واقعیت این است که دومینیکا دارای یکی از ارزانترین و مقرون به صرفه ترین برنامه های شهروندی (CIP) را در جهان دارد و ضمنا این کشور یکی از قدیمی ترین کشورهایی است که چنین برنامه ای را از سال 1993 با موفقیت اجرا کرده است. اما مزایای سرمایه گذاری و اخذ پاسپورت دومینیکا در این است که:

◾️ لازم نیست که متقاضیان برای کسب صلاحیت حتما در این کشور سابقه اقامتی داشته باشند.

◾️ برنامه CIP دومینیکا دربرگیرنده کل اعضای خانواده متقاضیان می باشد و از این نظر خیلی مهم است.

◾️ متقاضیان از این طریق بدون نیاز به لغو شهروندی کشور خود می توانند به شهروندی دوم دست یابند.

◾️ آنها از این طریق می توانند بدون دریافت ویزا به بیش از 40 کشور دنیا سفر کنند.

خدمات ویزاشی برای سرمایه گذاری در دومنیکا

اگر قصد اخذ اقامت از طریق برنامه های سرمایه گذاری در کشور مورد نظر خود را دارید، موسسه مهاجرتی ویزاشی مشاور مناسبی برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد. هم اکنون می توانید تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان حرفه ای و باسابقه جهت دریافت ویزای سرمایه گذاری بهره‌مند شوید و یا با تکمیل فرم ارزیابی مهاجرت، منتظر تماس کارشناسان و ارائه مشاوره مهاجرتی بمانید.

نیاز به ارزیابی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری دارید؟

اگر می‌خواهید برای سرمایه گذاری در خارج به طور رایگان ارزیابی شوید فرم را تکمیل و منتظر پاسخ مشاوران ما باشید.

بله، در صورتی که شما برای گرفتن آن اقدام کرده اید خیالتان آسوده باشد که به راحتی امکان سفر به آمریکا را دارید. پس از این امکان بی نظیر شهروندی دومینیکا لذت ببرید.

بله، در حال حاضر بهترین راه برای دریافت شهروندی دومینیکا و اخذ پاسپورت آن، درخواست از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک می باشد.

از جمله مهم ترین نقاطی که با پاسپورت دومینیکا نیازی به ویزا ندارید می توانیم به حوزه شنگن، کشورهای آمریکای لاتین، برخی کشورهای آفریقا و آسیا اشاره داشته باشیم.

متقاضی باید مبلغ حداقلی 200.000 دلار را برای خرید ملک در دومینیکا پرداخت نماید.

از مشاوره حرفه‌ای تا دریافت ویزا با کارشناسان ویزاشی
اگر نیاز به مشاوره دارید فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.