ویزای تحصیلی مجارستان: مجارستان در حال تبدیل شدن به یک میزبان برای دانشجویان بین المللی است. دانشگاه های مجارستان برای تحصیل شهریه دریافت می کنند، اما هزینه تحصیل در مجارستان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار مقرون به صرفه است.

تحصیل در مجارستان تقریبا در تمام رشته‌ها و مقاطع تحصیلی به زبان انگلیسی برای علاقمندان به مهاجرت تحصیلی امکان‌پذیر است. دانشگاه های مجارستان مانند دانشگاه بوداپست در شمار بهترین دانشگاه های جهان قرار گرفته‌اند. 

همچنین کشور مجارستان برای آن دسته از متقاضیانی که مدرک زبان ندارند، با برگزاری دوره زبان در کالج های مجارستان، شرایط تحصیل در مجارستان بدون مدرک زبان را ایجاد کرده است.

طول دوره زبان در مجارستان دو ترم است و این موضوع یکی از مزایای تحصیل در مجارستان می باشد.

چرا تحصیل در مجارستان ؟

  1. در حال حاضر کشور مجارستان در شمار محبوب ترین مقاصد تحصیلی در خارج از کشور قرار گرفته و در علوم مختلف، اعتبار زیادی به دست آورده است.
  2.  
  3. در سال های اخیر ده ها هزار دانشجوی بین المللی در دوره های آموزش عالی و دانشگاه های این کشور مشغول به تحصیل شده اند.
  4.  
  5. علاوه بر کیفیت آموزشی بالایی که دارد، این کشور شهرهای زیبا، تاریخی جذاب و فرهنگی پر جنب و جوش و مهاجرپذیری دارد و این عوامل از مزایای تحصیل در مجارستان برشمرده می شود.
  6.  
  7. کشور مجارستان در رشته های علمی مختلفی، نظیر پزشکی، دامپزشکی و دندانپزشکی و … شهرت دارد. دسترسی به چنین برنامه های با کیفیتی در کشورهای دیگر نظیر نروژ، سوئد، آلمان، فرانسه و … شرایط رقابتی دشواری را ایجاد کرده اند.
  8.  

ویزای تحصیلی مجارستان

با توجه به طول دوره تحصیل شما در، امکان دریافت دو نوع ویزای تحصیلی مجارستان وجود دارد:

ویزای تحصیلی کوتاه مدت شینگن مجارستان

این ویزا برای متقاضیانی صادر می‌گردد که قصد گذارندن دوره‌های کوتاه تحصیلی مانند دوره‌های زبان را دارند. طول دوره اقامت از طریق این ویزا ۹۰ روزه است.

ویزای D یا ویزای بلند مدت دانشجویی مجارستان

این ویزا برای متقاضیانی صادر می‌گردد که قصد تحصیل در دوره‌های بلند‌مدت در دانشگاه‌های مجارستان را دارند. میزان اعتبار این نوع ویزا، به مقطع یا دوره تحصیلی پذیرش‌شده (کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری) از سوی دانشگاه‌های مجارستان بستگی دارد.

خدمات ویزاشی برای تحصیل در مجارستان

اخذ پذیرش تحصیلی و ارائه مشاوره تخصصی به دانش آموزان و دانشجویان متقاضی تحصیل در خارج از کشور، از مهم‌ترین خدمات ارائه‌شده در موسسه مهاجرتی ویزاشی می باشد. همانطور که می‌دانید انتخاب کشور در مرحله اول و رشته تحصیلی مناسب با توجه به رزومه و سوابق تحصیلی و اهداف شغلی، بر روی نتیجه پرونده و آینده متقاضی تاثیر بسزایی دارد. از این رو، ضروری است تا با درنظرگرفتن تمامی فاکتورهای تاثیرگذار و بررسی دقیق فرصت‌های تحصیل و اشتغال در کشورهای مورد نظر، تصمیم مناسبی در خصوص آینده تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان گرفته شود.

موسسه مهاجرتی ویزاشی در زمینه مهاجرت تحصیلی به کشورهای خارجی مشاوره متناسب با نیازهای شما را ارائه می‌دهد. برای دریافت خدمات مشاوره می‌توانید با کارشناسان متخصص ما از طریق تکمیل فرم مشاوره یا راه‌های ارتباطی که در صفحه تماس با ما قید شده‌اند، ارتباط برقرار کرده و از تجربیات و راهنمایی های مشاورین تحصیلی ما بهره‌مند شوید.

اغلب افرادی که قصد تحصیل در کشورهای دیگر را دارند سوالات بسیار زیادی اعم از زمان شروع به ‌تحصیل، هزینه ها، بهبود شرایط پذیرش و … دارند. ویزاشی با دارا بودن مشاوران متخصص سعی خواهد کرد بیشترین اطلاعات ممکن را در مورد کشور مورد نظر و با توجه به ‌شرایط شما در اختیارتان قرار داده و در مسیر اخذ پذیرش در بهترین دانشگاه های دنیا کمک موثری برای موفقیت و کارهای بزرگ شما باشند.

نیاز به مشاوره تحصیلی دارید؟

اگر می‌خواهید برای تحصیل در خارج مشاوره بگیرید فرم را تکمیل و منتظر تماس مشاوران ما باشید.

 دریافت یک پذیرش تحصیلی معتبر از موسسات علمی و دانشگاهی این کشور.

 یکی از مزایای مجارستان، صدور ویزا برای آموزش دوره های زبان است.

 در صورتی که فرد در مقاطع بالاتر تحصیلی پذیرش دریافت کند این امکان نیز برای او بوجود می آید.

شهریه دانشگاه های مجارستان شامل شهریه آموزش و ثبت نام حدود 5000 تا 18000 دلار می باشد .

از مشاوره حرفه‌ای تا دریافت ویزا با کارشناسان ویزاشی
اگر نیاز به مشاوره دارید فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

برترین دانشگاه های مجارستان